1. صفحه اصلی
  2. /
  3. سوالات متداول

دفاتر کار اختصاصی

  • دفتر کار اختصاصی چیست؟

    به‌َعنوان مشتری دفتر مرکزی، امکانات دفتر کار شما عبارتند از:

    • سوئیت مبله اداری
    • منشی اختصاصی
    • خدمات پشتیبانی و دستیاران مسلط به چند زبان
    • اتاق‌های مجهز مخصوص هیئت مدیره، دفاتر روزانه و اتاق جلسه و کنفرانس
    • بخش پذیرش و پاسخگویی ممتاز با چشم‌انداز منحصر‌به‌فرد
    • آشپزخانه‌های مجهز به دستگاه‌های برودتی و قهوه‌ساز
  • چطور می‌توانم از دفاتر کار اختصاصی شما، بازدید کنم؟

    ما عمیقا باور داریم که برای فهم دقیق کاری که دفتر مرکزی می‌کند باید از آن بازدید کنید. به همین منظور، یک تور بازدید درخواست کنید. ما با کمال میل هماهنگی لازم برای بازدید شما را انجام می‌دهیم.

  • در یک واحد اداری دفتر مرکزی حداکثر چند نفر ساکن خواهند شد؟

    دفتر کار اختصاصی شما، می‌توانند به راحتی و با صرفه اقتصادی تا ۱۰ نفر از اعضایم تیم شما را میزبانی کنند.

  • فرآیند اجاره دفتر، چقدر طول می‌کشد؟

     شما می‌توانید از همان روز اول در دفتر کار خود، مستقر شوید. نیروی انسانی و امکانات ما از روز نخست، در خدمت کسب‌و‌کار شما خواهند بود؛ تنها کافی است پشت میز خود بنشینید و به اینترنت متصل شوید.

  • در صورت عقد قرارداد، تعهدات مندرج در قرارداد، چه مدت اعتبار خواهند داشت؟

    حداقل زمان اعتبار، یک ماه است.

  • دفاتر کار اختصاصی چگونه به‌صرفه‌تر از اجاره یک دفتر شخصی تمام می‌شوند؟

    مشتریان دفتر مرکزی از امکانات ذیل برخوردار خواهند شد:

    • سوئیت مبله اداری
    • منشی اختصاصی
    • خدمات پشتیبانی و دستیاران مسلط به چند زبان
    • اتاق‌های مجهز مخصوص هیئت مدیره، دفاتر روزانه و اتاق جلسه و کنفرانس
    • بخش پذیرش و پاسخگویی ممتاز با چشم‌انداز منحصر‌به‌فرد
    • آشپزخانه‌های مجهز به دستگاه‌های برودتی و قهوه‌ساز

دفاتر کار مجازی

  • منظور از دفتر کار مجازی چیست؟

    ''دفتر کار مجازی'' شامل همه چیز است به جز ''دفتر''. شما می‌توانید در خانه یا هر مکان دیگری، دورکاری کنید. می‌توانید از زیرساخت‌ها و امکانات تیم حرفه‌ای و چندملیتی ما، بدون پرداخت هزینه اضافی، برخوردار شوید. دفاتر کار مجازی، راهکاری برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، محسوب می‌شوند. دیگر نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت برای پرداخت اجاره بها، استخدام و آموزش نیروها نیست. بسته به نیاز و بودجه خود، مناسب‌ترین بسته را انتخاب کنید. امکانات ما، گستره بزرگی را شامل می‌شود؛ از یک نشانی ساده، تجهیزات ارتباطی و یا مکانی برای برگزاری جلسه گرفته تا بسته‌های ترکیبی کاملی که هر سه گزینه را شامل می‌شوند.

  • یک دفتر کار مجازی چگونه به من کمک می‌کند تا در خانه کار کنم؟

    اگر قصد دورکاری داشته باشید؛ دفاتر کار مجازی، فرصتی بی‌نظیر برای شما محسوب می‌شوند.

    امکانات دفاتر کار مجازی عبارتند‌از:

    • انتخاب آدرس معتبر
    • شماره تلفن اداری محلی
    • منشی اختصاصی که تماس‌ها را مدیریت می‌کند
    • دسترسی به تمامی اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس در تمامی شعبه‌‌ها؛ از ۱۰ دقیقه تا یک شبانه‌روز
  • هزینه‌های جاری یک دفتر کار مجازی چیست؟

    برخی از هزینه‌های ثابت عبارتند از: حق عضویت ماهیانه و هزینه بسته‌های خدماتی. به طور کلی تمامی هزینه‌ها، محدود به خدماتی هستند که از آنها استفاده می‌کنید و نه چیز دیگر.

  •  تعهدات مندرج در قرارداد دفتر مجازی، تا چه زمان معتبر است؟

    یک ماه، اعتبار بسته های دفتر مجازی به صورت ماهیانه تمدید می شود. در صورتی که از کارت های اعتباری استفاده می کنید، نیازی به ارائه وجه ضمانت نیست؛ در ضمن، قراردادهای دفاتر مجازی بلند مدت نیستند و صرفا به صورت کوتاه مدت، امضا می شوند.

  • منظور از محیطهای اداری مشترک چیست؟

    این گونه فضاها، برای مشتریان دفاتر مجازی، تدارک دیده شده اند. آنها می توانند از این دفاتر استفاده کرده، کمی قهوه بنوشند و کارهای خود را دنبال کنند. هر میز درون این دفاتر، به مجهز تلفن ای پی و اینترنت بی سیم هستند.

  • آیا هزینه های اضافه دیگری نیز وجود دارد؟

    خیر

کلی

  • دفتر مرکزی چه خدماتی به مشتریان ارائه می کند؟

    محصولات دفتر مرکزی، عبارتند از: دفاتر مبله و مجهز، دفاتر مجازی و محیط های اداری مشترک - علاوه بر این مشتریان از موارد ذیل بهره مند خواهند شد:

    • تیم پشتیبانی حرفه ای و با انگیزه
    • آدرس اداری به منظور درج در کارت ویزیت، سربرگ و ابزارهای تبلیغاتی
    • سالن های کنفرانس کاملا مجهز در تمامی شعب
    • زیرساخت های ارتباطی پیشرفته و بروز
  • آیا دفتر مرکزی، می تواند یک منشی اختصاصی را به منظور پاسخگویی به تماس ها، تحت نام شرکت من، فراهم کند؟

    بله، شما با انتخاب بسته ارتباطی یا اجاره دفتر مجازی، می توانید از این امکان بهره مند شوید. منشی شما، تمامی تماسها را با ذکر نام شرکت شما و مطابق با دستورالعمل های از پیش ابلاغ شده، پاسخ خواهد داد.
    هیچ تماسی از دست نخواهد رفت؛ ارتباطات شما مدیریت شده و محفوظ خواهند ماند. هیچ اشتباهی در کار نخواهد بود. می توان تماس ها را به منزل، دفتر، گوشی همراه و یا هر خط دیگری در هر جای زمین، ارجاع داد. شما کسی هستید که انتخاب می کند، پیام ها چگونه مخابره شوند.

  • در صورت که بخواهم اطلاعات بیشتری کسب کنم، با چه کسی باید تماس بگیرم؟

     بر روی دکمه تماس با ما، کلیک کنید تا ظرف حداکثر ۲۴ ساعت، یکی از کاربران دفتر مرکزی با شما تماس بگیرد.